Bende Zeynep kamilde yaptırdım kesinlikle doktorları mükemmel özellikle öneriyorum allah hepsinden razı olsun sorunsuz geçti benim ki.. Amniyosentez kesinlikle önemli bir durum ister aldırmayı düşünsün anne adayı ister düşünmesin bilmemek, bilinmeze yürümek cok daha zor..