ebruus sut veriyorum canim cok cola ve energi icecegi cekiyor icen varmi? gaz yapiyormu bebekte? ve cikolata ?
dugmeannesi ebruus benim arkadaşım emziriyor çikolatasınida yiyo kolasini da iciyo . Enerji içeceği hakkında bişey diyemem bide her bebek bir değil . Ama kola ve çikolatanın bir sknti yapacağını dusunmuyorum
Kbrayankkk2 ebruus Valla kola vs iciyorum da enerji icecegi içmedim bebeğin gazını çıkartıyorum sukur biseyimiz yok ama bebeginin gaz sorunu varsa icme