Deletedmom_85 Dayanamadım ya😥 eşime kaset test aldırıyorum normalde perşembe cuma günü gibi yapmayı düşünüyordum. İçim içime sığmıyor dayanamadım bu akşam alırsa eşim yapıcam. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏 Bat 22ydi
Lale4444 Deletedmom_85 İnşallah pozitivi görürsün. 🌸🌸🌸🌸Yarın ilk uyandığımda. Happy momda senin" Hamileyim" postunu görelim inşallah🤲🙏🙏
Gmzzzee Deletedmom_85 benimde bat 22 dün yaptım çıktı silik çizgi kan verdim çıktı ama sabah ilk idrarla yapmak daha iyi bence
Deletedmom_85 sedamom00 oooyy ya inşallah 😥 yaptım bakiyim 5-20dk arasında bakın 20 dk sonrası geçersiz diyor
hayat_23 Deletedmom_85 kızların deyince hamilesin sandım nasıl sevindim gıcık ya 😀 umutlar diye aya , canimiz salsın sağlık olsun 😘
hayat_23 Deletedmom_85 amanın daha yeni evlisin kuzu bosver diğer ay test mest alma gün aşırı devam, yoksa kafa kalmayacak
Deletedmom_85 Novaa evet canım 8 9 unda yumurtlama gördüm çift çizgi. Ama yumurta çatladığını göremedim elimde test kalmadı çünkü 🙄
Deletedmom_85 gunesligun te allahım ya ne diyim bilmiyorum ki isyan etmek istemiyorum vardır Bi hayır