ElifPeker06  Doktor risk çok yüksek vs bişey demedi ama karından sıvı aldırmak istermisin dedi bende hayır dedim ama kafam karıştı ? Sonuçu anlayan varsa bi yardım
Lk34_ ElifPeker06 değer risksiz bölgede bulunmaktadir diyor sonuç tertemiz cıkmış ama suanki doktorlar ne yazik ki üstlerine sorumlulik almamak için kafa karıştırıyorlar canim🙏için rahat olsun
Meri3220 ElifPeker06 canım o genel prosödür herhalde çünkü bana daha sonuç çıkmadan sordu bende amniyosentez istemediğimi söyledim buna dair bişeyler imzalattı bugün de sonuç için aradılar normalmiş. Seninde öyle gözüküyor risk yok normal. Sağsalim kucağımıza alalım inşallah hepimiz
seddkilic05 Riskli değil ki banada demişti doktorum normal sınır da ama eğer kesin sonuç almak istersen Baska seçenekler de var diye anlatmıştı belki sizede onu demek istemiştir