tugbaa_g dün gece aynı dert bende de vardı ama ben daha 35+6 haftalığım sanki adetlenicek gibi belim de bir ağrı ve sol kasığım da bi baskı gibi ağrı gibi his vardı ve belime vuruyodu. Biraz yürüyüş yat kalk tuvalete git git derken hafifledi uyumuşum sonra. Doğum belirtisi mi yani şimdi 😳 Perşembe gün kontrolüm var