Asiyyee Selam annlwrim 32. Haftamdayım cok oksuruk ve balgam var vucudum heryerim ağrıyor atesim olmasin diye dua ediyorum atesim yok ama usutmusum boğazlarım ve okuregim baya kötü ne yapabilirim var mi.boyle olan
nlycltk Piraye2021 evet kendim istedim hamile kalmadan önce rahmimde perde vardı onu düzelttirdim ne olur ne olmaz diye sezeryan istiyorum olmasam bile gene sezeryan olurdum ben 😂 ne gerek var düşüncesindeyim normal doğumun cımıcık yerden bebiş çıkıyo 😂
gurbetcikizii nurpella 33+3 mide yanmaları bendede var onun haricinde grip oldum 3-4 gündür hastayım 😔
nurpella defneninannesi91 28 de yıksyıp 29 ütü işlemim bitti 30+31 gibide çantayı yaptım iyikide yapmışım o kadar ağarlaşıyorum ki git gide
esredn Elif543 bebeğin suyu sizin kontrolünüzde olmaz. İdrar gibi yapamazsınız onu. Akar gider durduramazsınız.
esredn nurpella ben de 32+2 deyim. Çok şikayetm var. Mide ,nefes darlığı, uykusuzluk, bel ağrısı, sık idrara çıkma vs vs
Bktece nurpella yarin 32 haftalık oluyoruz bizde. Bikac gündür uyku problemi yaşıyorum geceleri saat başı nerdeyse uyaniyorum. Bazen kasıklarımda ağrı oluyo.Nefes darlığı da oluyo Cok hareket edersem bel ağrım sag taraftan cok fazla oluyo el parmaklarim agrimaya başladı birde oğlum kafasını oynattikca tuvalete zor yetisiyorum erken doğma durumu olmazsa doğum 17 Şubat gözüküyo benim