Didem4957 Arkadaşlar geçen salı testim negatifti bugün tekrar verdim ve pozitife geçti şimdi çam ve sakura hastanesindeyim 45 dk dır doktor bekliyorum nasıl bir yol izlenir sizce ?
Cicekdeniz Didem4957 çok geçmiş olsun bilmiyorum ama üste kalsın diye yazıyorum doktor herhangi birşey dedi mi acaba
Didem4957 Cicekdeniz doktor 2 saat orda bir odada beklememe rağmen gelmedi nst bağlayıp eve yllladılar hayatımda böyle bi hastane görmedim
Minimey09 Didem4957 bende olmadım Allah şifa versin tüm annelerin sağlıkla yavrusuna kavuşmayı nasip etsin
Hly36 Çok geçmiş olsun. Korkmayın Rabbim sizi de bebişide korur inşaallah… Sağlıklı beslenin bol bol su vitamin C,D,Çinko bulunan gıdalar beslenin.. dinlenin…