Kızlar hepinize selam tekrardan, normalde 2 gün sonra kan vericektim ama bugün eşime sürpriz yapıp söyledim, zaten bugün iki tane daha test yaptım onlarda pozitifti ona istinaden içimde daha fazla tutamadım.🙏🏻 Ama bazılarınız biliyor daha önce bir düşük ve bir kimyasal gebelik geçmişim var bu yüzden sevinçten ziyade endişe daha ağır basıyor… Eşim kan verelim içimiz rahat eder dedi bende korkumu yendim ve yola çıkıyoruz şimdi kan vermeye gidiyoruz, sonuç çıkınca mutlaka yazarım yine. Sizlerden tek ricam bugüne kadar bana bir çoğunuz Allah bin kere razı olsun dualarınızda yer verdiniz… Bir kere daha dualarınıza talibim, dua edin miniğim benimle olsun…🙏🏻❤️