Semy O zamanlar Arın da öyleydi ben hiç kalmadım özellikle gündüzleri muhakkak göğsümde uyurdu koyunca uyanırdı lavaboya bile gidemezdim 😂 hele bigün sabah eşim işe gitmeden lavaboya girdim dedim bi Arın ı tut sen yokken gidemem 😂 gerçekten öyle oldu eşim akşam geldiğinde gidebildim abahshjs o kadar yapışık geziyorduk yani 😂😂 zaten onu büyüdükçe bırakacak sen iyice dalmasını bekle emin olduğun zaman pışpışlayarak yerine koy ellerinde bi süre üzerinde kalsın sonra yavas yavas cekersin kuzum