hepoyleolurzaten Aag06 Kelini kapattım ahahshjs saçlar uzun olsa o tarafa yatırırdım ama sen neredesin gız geldin mi 😂
hepoyleolurzaten kalpatisi_ Yaaa bunu bugün söyleyen 2.kişi oldun normalde babasına benzetiyorlar 🤪 Çok mutlu oldum 🤭
kalpatisi_ hepoyleolurzaten valla babasını görmediğim için sana benzettim. Babasına benziyo diyenleri boşver 😅😅 ama benziyo sanki 😍
ogrencianne35 hepoyleolurzaten sizde hayat hastanesinde doğum yaptınız dimi postlardan görmüştüm maşallah 😘
hepoyleolurzaten kalpatisi_ Babasına sinirliyim bu ara o yüzden babasına benzettiklerinde sinirleniyorum ahshdjsj 😂 Valla tam ikimizin karışımı gibi özellikle yandan aynı ben 🤪
Semy hepoyleolurzaten peki çakmak çakmak bakan o gözleri 🤤♥️ Geceden beri uykusuzdum 2 saatlik kaçamak yapmışım şimdi başım ağrıyor😬 bugün bizim kırk cıktı da biraz yorgun olabilirim 🥰
hepoyleolurzaten Semy Teşekkür ederiz teyzesii 🥰 Oyyy Maşallah 🤭 Olur arada o kaçamaklara ihtiyac var bende arada anneme kaçıyorum imkan bulabilirsem uyumaya çalışıyorum yoksa hep sarhoş gibiyim 😂
Semy hepoyleolurzaten rica ederiz efendim 🥰🥰 kuzum benim annem memlekette son son git uyu dedi yolladı beni malesef her istediğimde gidemeyeceğim , yarın gidiyor baya efkarlıyım 😪
hepoyleolurzaten Semy Yaa 😔 Öyle gurbet olunca da çok zor ablamdan bilirim 😔 Neyse kırkınız çıkmış artık İnşallah en azından gece uykuları hep düzenli olur bebisin de sende geceleri uyur dinlenirsin 🤲🏻🙏🏻