100tane yeterli olur 1 numara için zaten aralarında çok fark yok. Biri 2-5 2numarası 3-6
40ına kadar en fazla 1i kullanırsın. 2.ye çabuk geçiliyor. Stok yapmak iyi değil aslında ama bez fiyatları malum. Uygun buldukça almak daha mantıklı şuan da. Kızım da sleepy kullandım hep hala da kullanıyoruz. Hiç değiştirmedim. Pişik VS yapmadı. 210 tane 2 numara aldım. Deneme amaçlı da 3 numara baby turco Aldım 170 taneli.
E bebeğin bezi uygun aslında ondan almaya niyetliyim 1 numarasını sadece. 2 paket yani 100 tane. Yeterli olur diye düşünüyorum. 😄 Değişik değişik olucak bende ilk defa denicem. Umarım sorunsuz geçer pişik, VS yapmaz. Hangisi daha iyi gelirse de onunla devam ederim.