Hayatım boyunca 45 kilo olmamış ben. Evlenince 10 kilo aldım (2yılda). Şimdi bebiş de olunca gelsin kilolar dedim. Şu an 63 kiloyum ve gıdı oluşmaya başlamış 🤷♀️🤦♀️ (55 - 57 arası hamile kaldım) bu gıdıdan nasıl kurtulabilirim. Sizde durumlar nasıl?