zzeliizz Serklaj sonrasıni nasıl geçirdiniz? Benim yoğun akıntım var antibiyotik de kullanıyorum ama geçmiyor 2 gün oldu serklaj olalı. 19. Haftadayz bu dikiş bizi ne kadar götürür? Dikiş zarar görse tekrar dikiş atılıyor mu?