Canim seni yanlış yönlendirmek istemem ama süreç cok yavaş ilerliyor ilk kadin doğumda takip ediliyorsun bir kac test ve rahim filmi falan istiyolar ama testler adetine bağlı günlerde ilerledigi için surekli randevu alip sonuc gostermek gerekiyor ayni zamanda eşinide ürologa yonlendiriyorlar onunda randevu almasi ve istenilen sonucu gostermesi falan zaman alıyor bütün işlemler bittikten sonra tüp bebek bölümüne gönderiyorlar ben 4 ay kadin dogumda test ve sonuc bekleme aşamasıni yasayayinca tup bebek bolumune gelemeden biraktm uzun bekleyisler beni yormaya başlamıştı birde tüp bebek kismina gecince sirayla işlem yapildigini ve uzun sure sira gelmedigini duyduktan sonra direk birakip özele gittim