Melike6152 Selam anneler ve anne adayları. 37 haftalık hamileyim bebek hareket ettikçe vajinada baskı ve bi anda doluluk hissi ile birşey akacak gibi oluyorum bu durumu yaşayan varmı aranızda?
Beyzapp Melike6152 bende 37 haftamdayim özellikle ayaktayken oluyor ve her an bişey çıkacak hissi oluyor bebek baski yapıyor sanırım🙈
Syda01 Melike6152 37+5 haftaligiz bi kac gündür ayniyiz sanki böyle birden suyum gelecek gibi kafasini vajinamda hissediyorum
ruhanadagdelen Melike6152 35 haftamı tamamladım bende de oluyo. Daha az önce tuvalete gitmiştim ani ittirme gibi bişey yapıyo ağrıyo ve çişim geliyo. Birde bende açılma var gibi hissediyorum
Mayaslan Melike6152 e artık normal, gelmek üzere. Çok büyüdü ve iyice bağırsakları, idrar kesesini sıkıştırıyor. Her an baskın yapıp gelebilir, hazırlıklı olalım. Ben de 38 oldum.
Momyyhsd Melike6152 bende idrar yolu enfeksiyonu var ondandır belki diyordum ama demek ki gebeliğin son haftaları olduğu için herkeste olabiliyormuş
Emleyla Çatı muayenesi oldunuz mu kızlar bende gdecemde ne zaman gitsem diendusunuyorum bu arada o bakma sırasında enfeksiyon olup olmadığını anlarlarmi
Momyyhsd Emleyla enfeksiyonu idrar tahlilinde anlıyor. Bana çatı muayenesi yapılmadı henüz takipli doktorum kendine klinik açtığı için başka bir doktora gitmek zorunda kaldım o da sancı vs yok diye bakma gereği duymadı sanırım. Gerçi bugün 37 oldum bakalım bu hafta yapacak mı 🙄
Emleyla sumeyyearas Nasil geçti peki bende daha nst girmedim ilk nst sanırım 38in içinde olacak doktor randevuyu bu ay sonuna verdi en son 33 haftalıkken gittim şuan 36+2
Cicek08 ruhanadagdelen bende 35. Haftamdayim aynı şeyler bende de var birde erken ama nişanim geldi benim. Uyarmak istemediği için açılma var mı bakmadı bir dahaki hafta bakalım dedi. Siz nasıl bir şey olarak hissediyorsunuz açılmayı ?
sumeyyearas Emleyla yani iki parmağı ile baktı . Benim ağrım vardı vajina üstünde ondan biraz gerildim ama normalde korkacak bir şeyi yok kendini rahat biraktiginda. Nst ise kolay yatıyorsun öylece 15 dk kadar Sancı vs çıkmadı. Rahimde yumuşama var dedi magnezyum verdi. Tekrar haftaya kontrole çağırdı
ruhanadagdelen Cicek08 çok pardon hem tuvalet yaparken süzerek değil musluktan boşalır gibi direk geliyo 3-4 gündür hemde kendimi yıkarken sanki genişlemiş gibi hissediyorum
Merve2234 Melike6152 bende 37 haftalığım 2 3 gündür oluyor yürürken kalıyorum birden resmen cuma günü doktora sorucam ama heran suyum gelicek sanıyorum 😂