ArenAsilmomm Kızlar doktorum hiç bişey kullanmana gerek diyor sağlık ocağım ise doktora kızıyor kullanmak gerek ek vitamin diyor. Ne yapacağımı şaşırdım bu haftalarda siz ne kullandınız , kullanılmalı mı?
Yummyyummy ArenAsilmomm Yani genelde kullanılması gerekiyor diye biliyorum.Ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum. Demir ilacına 3 aydan sonra başladık ama vitamini en başından beri alıyorum.
inciveannesii ArenAsilmomm benim doktorum da multivitamin kullanmana gerek yok dedi, sağlık ocağında ki doktor kullansan iyi olur dedi. Şuan kullanıyorum 🌼
ArenAsilmomm yigitegenin_annesi1 onu kullanıyorum sağlık ocağı sayeisnde o da. Doktorum ona da gerek duymuyordu ama sadece kan kullanıyorum vitamin vs yok
Yummyyummy ArenAsilmomm Vitaminlerin çoğu vücutta depolanmıyor aslında verse zararı da olmaz faydası olur gebelikte kullanılan kompleks tabletler var içiniz rahat etmiyorsa tekrar iletin önerdiğini alın 🌸
DogaCanan ArenAsilmomm Demir ilacı, d vitamini, multivitaöin zorunlu kullanman gerekenler bence . Yani bana doktorum Doğum yapana kadar devam dedi.
charlottececi ArenAsilmomm benim kuzenimin esi hamilelikte vitaminleri icemiyordu. Cocuk vucuttaki calsiumların çoğunu cekmis. Dogum sonrasi kalçası çıktı.(normal dogum) doktorlar degerlerinin yerlerde oldugunu gormus. 6 ay hareket etmeden yatti. Surekli takviye verdiler bir sure sonra eve cikti tabi. Cok agladi. Cok zorlandi bebegine bakarken. 🥺 o yuzden bu vitamin islerini ciddiye almak lazim bence. Benim 1 aylik kalca agrilarim mesela yine calsium eksikliginden cikti. Doktor gunde 2500 mg lik calsium verdi. Follatro kullaniyodum. Bugun 11+3 Decavit e gecmemi istedi. İcinde omega3 olmadigini soyleyince de regenesis max kullan dedi. Bunu artik hep kullanacakmışız sanırım 🙄