Bugün ayrıntılı ultrason oldum prezentasyon sefalik yazıyordu birine sordum ve doğum pozisyonu o erken doğum riskin var galiba dedi korkuttu beni bilen varmı bu kötü bişe mi? Erken doğum mu riskim mi olmuş oluyor? Devlete gidiyorm ve doktorlar genel dr iyi sıkıntı yok diyor genel de bi açıklama da yapmıyorlar korkuyorum açkcası bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim..