Sulemrahkuzey Serapmustafa yok tatlım bebeğe hiç bir zararı yok sadece içtiğin zaman insana baş dönmesi uyku mide bulantısı yapıyor o kadar ama fitil olarak kullanınca hiç birini hissetmiyorsun
deniz2019 Hanim78 merhaba benim de 9. haftamda oldu şimdi tam 12. haftamdayım ara ara lekelenme oluyor senin kaçıncı haftan geçti mi lekelenme
Htcisml deniz2019 bir hafta once oldu dr gittim bugun yine oldu benim ama azcik kahveremgi leke mi canim seninnde
Hanim78 deniz2019 cnm benim kanamadan sonra iki gün lekelenme oldu sonra kesildi ama hala her an birşey olacak gibi korkuyorum su an 14+6 haftaligim kanamam 11 haftalık iken oldu
Hanim78 deniz2019 cnm benim kanamadan sonra iki gün lekelenme oldu sonra kesildi ama hala her an birşey olacak gibi korkuyorum su an 14+6 haftaligim kanamam 11 haftalık iken oldu
deniz2019 Hanim78 ben de bugün 12+0 oldm :) ama hala kalkmıyorm yatıyorm sürekli Sen hiç kalkıyor musun
1850 Serapmustafa progestan kullanmaua başlayınca kanama kesiliyor. Ama yan etkılerı cok tabı. İğnesi cok agrı yapıyrodu oturamıyordum oderece 😁hapı da agrı yok ama baş dönmesi yapıyor. Onun dısında herkes te etkısı farklı tabı. Allah hepımıze kolaylık versın
1850 Serapmustafa gec döllenme olabılır durumunuz. Zamanla bebek gelişimi yakalayabılıyormus adet döngüsündeki takvımı. Korkutmayın kendınızı. Doktorunuz ciddi bir durum olsa soyler. Bu konuda burda cok post gördüm. Aynı durumu yasayan cok kişi olmuş yanı
Ay_se Serapmustafa Bende de olmuştu kahverengi akıntı korkmuştum hemen doktoruma gittim açık pembemsi olmadığı sürece sıkıntı yok dedi, progestan’ı ise hâlâ kullanıyorum 19. Haftadayız 😇 Siz yine de dikkatli olun, yormayın kendinizi.
Zh602145 Serapmustafa canım tabi kahverengi lekelenmem oluyodu şimdi çok şükür ama çok uyuyorum bide günde 3 tane alıyorum çalışıyorumda bedenim var ama ruhum asla😁😁