Gull35 Hamileligimin ilk zamanlari 2 doktorda kiz dedi ayrintili ultrasonda kiz denildi suan 31 haftalik ama doktor sana cinsiyetini ne soylemislerdi dedi kafam karisti bu haftalar cinsiyet sormasi normalmi ?
RaYaRY Benim arkadaşımın ikizleri vardı biri erkek biri kız dendi son güne kadar doğum yaptı ikiside kız oldu