Bu haftalara gelince her ağrıyı sorgular oldum😂 Akşamları oluyor genel de bu ağrı 30.haftaya girdiğimizden beri sizce normal olan ağrılar mı? Soğuk bir ağrı. Sıcak olunca geçiyor belime sıcak bit şey koymam zararlı olur mu? Peteğe yaslanıyorum iyi geliyor havlu koysam olurmu ki . Bu ağrılar normal mi