ayse_nur01 Hamisler size bir sorum olucak benim adetim gecikti dün Kan vermeye gittim sonucunda beta HCG 40.58 çıktı doktorum hamilesin dedi ama bugün benden kan geldi sizce bu nedir beta 40.58 olunca hamile mi oluyorum cidden düşürdüm mü eğer öyleyse
ayse_nur01 Papatyaben doktorum var evet ama bugün şimdi kan gelince güvenemedim bı an doktora sizce beta HCG sonucu pozitif mı
Sibelblby Yerleşme kanamasıdır büyük ihtimal ve kan tahlili istemediyse bir kaç gün geçmesini bekliyor ki teste çıksın yeni olduğu icin bazen teste cıkmıyor o yüzden de bir kaç gün sonra kan tahlili yapmak istiyolar bu arada sakin ilişkiye girme
Fatma_6868 Öncelikle rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🥰 evt kanama oluyr yerleşim kanaması 3 4 gün sonra tekrar verdin zaman aradaki farkı göreceksin cnm artk her 2 güne yükselcek kan değerlern rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etisn inş 🙏🥰