Bennaezgi98 haftamdayım son iki kontroldür tansiyonum yüksek çıktığını söyluyor doktorum. Tansiyon kaç olmalı gebelikte.
Asyaveannesi36 Bennaezgi98 en fazla 12 normal benim hep 11-12lerde 14e çıkmıştı bir ara doktor dikkat et dedi
Asyaveannesi36 Bennaezgi98 tuzu kestim ve yeşil elma yedim canım tuzlu hiç birşey yeme şuan hep 11-12