ozgese-s Prima aldım 70 li 1 numara acaba bitane daha alsam mı yoksa 2 numara mı almalıyım yardımcı olur musunuz anneler 🌺
alparslanannesii1661 ozgese-s ben sleepy 2-5 kilo aldim 15 gun kullandi sonra lastik izi yaptı 2 paket kullandik 15 günde sonra 2 noya gectim
Esraakks ozgese-s merhaba bebeğiniz 3,5 kilo civarı doğarsa bence 1 paket yeter direkt 2 numaraya geçebilirsiniz. Çok çabuk büyüyorlar.
Iscn ozgese-s ben sleepy 200 adet kullandım 1 numara ama bebğim kilolu değildi çok 2600 du şuan kilosu iyiyse yetli olur bence 2 ye geçersiniz elınızde kalmasın
SerraveAnnesii Bende bu konuda çok kararsız kalıyorum 1 numara 80li alayım diyorum çevremden ilk zamanlar çok yapıyor yetmez falan diyorlar 🥴
Lulikli ozgese-s ben sleepy 1 numara 136 tane aldım sonra muhtemelen 2 numaraya geçerim. Günde 10 tane kullansak zaten 12-13 günde biter 😅
Sedefavc ozgese-s 1noyu ikinciyi bile alabilirsin zaten çok bez gidiyor ilk günler sürekli altına yapıyorlar ve bez bol gelmemeli bol olursa sizdiriyor dışarı 1noyu 50-60gunluk olana kadar kullanırsın
Selin12- ozgese-s canım ben 3 Paket 1 numara almıştım ilk kızımda o anca yetmisti bana yanlış hatırlamıyorsam 40 liydi paketin ici
Arzu-Anne ozgese-s Ben 32 Li sleepy bio natural 1 numara aldım yetmezse yine alırım diye düşünüyorum elimde kalmasın diye düşündüm 2-3 numara da aldım. Duruma göre bakıcam. Malum bezler fiyatları uçuk herşeyi düşünerek alıyorum artık 🙃
ozgese-s Arzu-Anne bende elimde kalmasın diye 1 paket almıştım ama baktım herkes hastane çantasına 15 tane falan koyuyor yetmez diye düşündüm 😂