Clementinee Yaşayan varmı ? Dün kontrolm vardı çok şükür herşey yolunda ama bugün tüm gün kasığımda arada adet ağrısı gibi acı oluyor hemen geçiyor. Yürüyünce de kasığım ve vajinama doğru acı oluyor 🤷🏻♀️
mekutlu12 Clementinee bende tam o haftalardaydım galiba 4 gün o adet sancısına benzer ağrıyı yaşadım doktor normal dedi 😕
Banuka Clementinee benim karnımda aşırı gerilme oluyor sizde de var mı? Her gün 3 kez falan yağlıyorum.Yemek yedikten sonra da geriliyor sanki yırtılacakmış gibi en çok bu zorluyor beni
irem 30.haftamızdayız. bende bugün öyle oldum adet sancısı gibi ağrı giriyordu uzanınca iyi geldi biraz. 🙃
irem Clementinee evet ya hem artık zorlaşmaya da başladı☺️ Belime de ağrılar giriyor bazen çok korkutuyor beni iyice
ozgese-s Clementinee 😂😂 bende öyle valla kasık ağrısı batma hissi bel ağrısı herşey var 😂😂 sağlıkla gelsinler 🌺💕
Askpare 25 haftam sağ taraf kasık ağrısı yaşıyorum :( sizedede bu haftalarda olmuşmuydu uyutmuyor bacaklarmda da kramp başladı birden bire
EgesMomm Askpare Bende de çok ağrı vardı gebeliğe bağlı böbrekte büyüme var normal dedi. Bebek büyüdükçe baskı yapar mış özellikle 6. Aydan sonra iyice olur dedi cnım. Benim ekstra enfeksiyonum çıktı onunda çok etkisi vardı yeni topladım kendimi😐
Askpare EgesMomm benimde geçtiğimiz hafta enfeksiyon çıktı toz ilaç verdi içtim geçmişti ama bu sanırım bebekten kaynaklı oluyor ya sağ sağlim bir doğursaydık :)