sema_aa Hanımlar bugün doktora gittim 36+1 haftalık gebeyim genel olarak durumuna iyi dediler kilosu 2580 grammış sizce iyi mi bana biraz küçük gibi geldi kafası, karın çevresi ve bacakları ortalama haftasıyla uyumlu
DilberK sema_aa bende dun baktirdim sancilarim olunca acile gittim 36+0 2900 dedi doktor ama usg de yanilma payi yuksek
BengEge sema_aa sema_aa dün kontrolüm vardı 36+2 3.090 gram dedi 15 gün önce 2381 gramdı o zman 2 gün önde demişti dünde 2 hhafta öne geçmiş dedi . Daha öncede geri demişti 1 ayda öne geçti .geri dediği zamanda sağlığı yerinde desede insanın canı sıkılıyor maalesef . Bende geri dediği dönem hergün ceviz Muz yemeye dikkat ettim . Oğluma nesquik almıştık o yemedi bende sütle karıştırıp onu yedim hergün bir kase , yani bence etkisi oldu çünkü hiç süt içen biri değildim . Sağlıkla doğsunlar insallah ❤️
halilinannesi Bnde 31 haftalık ken gitmiştim 2 kilo 72grm dedi gayet iyi dedi doktor şuan 32+5 haftalık oldu 31 Aralık da gidicem yine bana da az geldi sizce 34 haftaya kadar güzel alır mı
halilinannesi https://resimyukle.io/r/VC3uHWhGkk hamilelikten önce Hamilelikten sonra https://resimyukle.io/r/MPfLHVA4a7 Bide azcık efekte var olmazsa tam belli burnumun büyüklüğüne bakın ben bile kendimi tanıyamıyorum 😒🙈