Bugün tam 22 gündür Adetim gecikti hiçbir Ama hiçbir adet belirtim yok adet olacakmış gibi hissetmiyorum kasık Ağrılarım var göğsümde bazı hassasiyetler var Ara bir Mide bulantım oluyor ama o da stresden mi anlamıyorum, sinirli yapıya sahibim Son zamanlar Sizce bekleyeyim mi ay sonuna kadar yoksa Doktora gidip baktırayım mı Bu ne olan iş Sizce bu hamilelik mi Yoksa bu kadar Adet gecikmesi mi yani??… yeni adet günüme az kalmış ama hala Geçen ayın adetini olmadım ve idrar testlerinde negatif Sizce ne yapmam gerek