Rbadrn_solmz Bence hamilelik süresince ara verin. Zaten hormonlar yenilendiği için sürekli çıkıyor. Yani hem seanslarınız boşuna gitmiş oluyor hem de boşu boşuna ışın altına girmiş oluyosunuz. Ben 13 seans epilasyona gittim vortex makinaydı hem de ( hem alex hem diot aynı anda yapıyo) ona rağmen hamilelikte genital bölgede çıkıyo hormonlardan dolayı. Ne kadar zararsız deselerde ben güvenemezdim açıkçası 🤷🏼♀️ doğumdan sonra gitmek daha faydalı olur diye düşünüyorum