selen8sefam Kızlar nstde sancım çıkıyo 70lere kadar hastanede yatıyorum ağrım yok bu sancılarla doğum başlar mı sizin doğumunuz kaçla başladı
ZeykemKaya selen8sefam benımde 60larda cıktı progestan basladı 2 hafta kullandım sımdı 37+1im bıraktırdı pnce korkutuyorlar sonra gelmıyorlar😂
0114 selen8sefam merhaba postu simdi gordum nasisiniz durdumu sancilar bende 34 haftada yatirdi sancim vardi erken dogum tehdidiyle suan 35 im ara ara kasilmalar oluyor
taninmayananne selen8sefam 34+5 130ları gördü sancım ama düzensiz olduğu için ağrı kesici ilaç ve serumla durdurduk çok şükür... sancınızın düzenli olması açılmanızın olması çok önemli...
Hayal123 ZeykemKaya progestani nasıl kullandın canim vajinal mı .. etki etti mi peki sancılarına.. banada verdi doktorum bebek aşağıya baskı yapıyor diye korkuyorum erken doğum olur diye 34 haftalıgim 😐
0114 selen8sefam bende 2 gun yattim durdu ama arada yokluyor bigun tekrar yatırdı insallah zamanini beklerler bebeklerimiz😊
selen8sefam 0114 inşallah vallahi korkuyorum bayramda doğurcam diye 😄 35+2 olduk 36yı geçiyim rahatlicam 😄