Kızlar sabah 10 gibi kendi isteğimle 39+2 de spinal sezeryanla bebeğim dünyaya geldi. Çok şükür ikimizde iyiyiz. Ben her şeyi aldım diye düşünürken tek eksiğim yanıma keşke çok fazla poşet ve peçete alsaydım. 3 defa kustum çünkü 😏sütüm gelmedi bu arada, yanında süt yapıcı içecek bulundurmanız iyi olur👌. Terlik unutmayın sürekli kalkıp yürümeniz için. sorularınız varsa cevaplayabilirim.