Clementinee bebitooooo kuzenim gitmişti memnundu canım ben hamile olduğumu öğrendiğim ilk gün gitmiştim asistanına aratıp herşey yolundamı diye sordurmuştu. Ama takibimi başka bir doktorda devam ettim bana uzak olduğu için hastane 🤍
sedamom00 Vallahi onu bilmiyorum ama Ahmet Süha özet vardı en son ona gitmiştim memnun kalmadım onuda hiç duymadım Google den arastıra bilirsiniz