Bizde de bütün ailede şeker var. Ben de hayatımda 3 defa şeker yüklemesi yaptırdım hiç çıkmadı. Doktor hamilelik de yükseliyor sonra geçer panik yok dedi. Bebek iri dedi bana da 2 hafta önden gidiyordu şeker yüklemesi yaptık haliyle yüksek çıktı 2 hafta diyet yaptım düştü. Şuan bebek de sadece 1 hafta önde yani haftasını yakalıyor sayılır. Bende şekerime baktırdım 2 defa şuan değerlerim gayet normal. Normal de kilo problemim var diyet yaparım hep. Diyeti bıraktım. Çok zor oluyor hamilelik de yapmak.Sadece tatlı, hamur işinden, gazlı içeceklerden, beyaz ekmekden uzak durmak ve yürüyüş yapmak yetiyor. Umarım sizinki de düzelir 🙏