Bugün mü gelir yarın mı gelir diye beklerken 40+3 de gelmeye karar verdi kuzum.
Standart kontrol için nst ye girdim, düzenli sancım çıktı ve açıklık 2 cm dendi. Acilde bulunan doktor yatış önerdi ama yan oda da bir kadın doğum yaptığı için sesleri duyup kendim imza vererek eve gitmek istiyorum dedim. Eve gittik eşimle evimi komple temizledim. Yatağımı hazırladım. Sancı hala hissetmiyordum. Çay demledik içtik. Nişanimin geldiğini fark ettim. Bu hafta eninde sonunda bebek dogucagi için acilden giriş yaptık ve saat gündüz 2 de denilen yatışi gece 10 da kabul ettim. Nst ye bağlı kaldım tüm gece. Ara ara sancılarımi hissetmeye başladım. Git gide sıklaşip şiddeti artıyordu.
Sabaha karşı saat 8 de dayanilmaz olmuştu. Suni hiç baglamadi doktorumuz. Yapılan çatı kontrolünde biraz gezin seni masaya alayım dedi ebemiz. Çok zorlamisti ama ilk kısım geçmişti. Ikinma kısmı benim için süper ilerledi. Harika bir şekilde bebeğim çıkıverdi. Ama sonrası için aynı şeyi söyleyemem. Benim canım tatlı olduğu için dikiş kısmı çok zorladı beni. Ama çok şükür hersey bitti kızımı kucağıma aldım. Bugün bir gün geçti üzerinden ve süper hissediyorum.
Kendinize, vücudunuza, bebeğinize güvenin. Gerisinde Allah yardımcı oluyor. 🌸
Biz bugün mü doğar yarın mı doğar galiba sezeryan olucam, suni sancı verilecek derken meleğim bizi hiç uğraştırmadan 40+3 de kendi isteği ve sancıları ile çıkıp geliverdi. ☺️
Allah hepinizin kucağına bebeğini almayı nasip etsin. Ufak Bi sağlık şüphemiz var bizlere de dua edin ☺️
Sağlıcakla kalın 🙏🏻