Ya arkadaşlar Allah aşkına bu bulantı neden bitmiyor acaba 😭😭 23 haftalık oldum gebeliğimin başından beri prilam kullanıyorum şükür rahatlatıyor ama tamamen hiç geçmedi. Bugün atmayım dedim yine günüm zehir oldu yokmu bi çaresi doğurana kadar ilaç mı kullanıcam 😭