Seda78nur21 Arkadaşlar bir kaç gündür karnım çok ağrıyor hastaneye gittim ama birde size sormak istedim Bilgi verirseniz çok mutlu olurum😊
Slcnslcn Seda78nur21 hastanede ne dediler cnm. Bndede oluyor ozelliklr cok yorulunca. Doktorma solemstm. Muayene etti herhangi bi sorun gormedi bebek büyüdüğü için normal demişti.
MehtapKB Seda78nur21 doktorum tek taraflı ve dinlenince geçen ağrıların büyüme ağrısı olduğunu söylemişti
Seda78nur21 mercimek1994 Slcnslcn banada aynı şeyi söyledi doktorum canım başka bir doktora gittiğimde öbür doktor bu olayın normal olmadığını söyledi benim o kdr ağrım oluyor ki gece sabaha kadar yatamıyorum
mercimek1994 Seda78nur21 3. Doktora git canım bakalım o ne diyecek ama çok kendini kasma düşündükçe daha çok ağrın olmasın ♥️