Merhaba hanımlar ben 20. Haftadayım bebeğim erkek 311 gram sizce iyimi
seydacone doktorunuz iyi dediyse ona güven canım
seydacone 20. Haftada 300 gr civarı olması gerekiyor gayet iyi canım maşallah
seydacone iyi bence benim bebişte 20+4te 362ydi çünkü
seydacone benim 400 gramdı 20 haftalikken gitmistim