Bsra_gcmn Kızlar bugün şekerime bakıldı, tokluk şekerimin doktor yüksek olduğunu söyledi. Dahiliyeye yönlendirdi. Bu durumu yaşayanlar var mı?? Varsa süreciniz nasıl ilerledi acaba?