Daisy33 Merhaba ben hamileliğim boyunca oksapar iğne kullandım bebeğimi çok şükür sağlıkla kucağıma aldım iğneleri bulma aşamasında çok zorluk çekmiştim elimde birkaç kutu ilaç kaldı ihtiyacı olana göndermek istiyorum
iremylm_zk1 Daisy33 Merhaba, gebeliğiniz boyunca iğneyi hangi bölgenizden yaptınız acaba bende 30 haftalık hamileyim göbekten yapıyorum hala bazen yaparken bebek hareketlerini hissediyorum o bölgede endişeleniyorum 😔
zeynnn5441 Daisy33 Benim şuan çok ihtiyacım var ve ilacı bulmakta zorluk çekiyorum çünkü koronayiz dışarı çıkamıyoruz gönderirseniz çok memnun oluruz
Aden3547 Merhaba hangi şehirdesiniz acaba yeniden tüp bebeğe başlayacağım yardımcı olursanız memnun olurum
gamzecapanoglu Erken doğum riskim olduğu için bende kullanıyorum ama dediğiniz gibi bulmakta zorlanıyorum fazladan varsa bende alabilirim
Atlans Merhaba bende tüp bebek ile yeni hamileyim tüm hamileliğim boyunca kullanacağım pıhtılaşmam var. Fazla var ise bende alabilirim 🎀
Atlans Binnazzz12 bedava değil fark çıkıyor devlet çok azını ödüyor ve raporuma endokrin hibor yazmış doktorum oksapar kullandırıyor.
AnnelikHayali Üstte kalsın. Benim raporum var şükür. İnşallah ihtiyaç sahibi birine gider. Yüreğine sağlık arkadaşım.
Atlans iremylm_zk1 kol ve bacaktanda yapılabiliyormuş canım ben kolumdan da yapıyorum, henüz yeniyim bacaktan denemedim ilerleyen dönemde bacaktanda yapacağım
Binnazzz12 iremylm_zk1 bnde göbekten yapıyorum ama bnm daha küçük 9 haftalık ilerleyen zamanlarda koldan vurursun dedi bacağı önermiyor bnm doktorum
Daisy33 iremylm_zk1 merhaba ben ilk önce göbekten başladım 6 ay göbekten kullandım sonra karnım çıkınca korktum koldan devam ettim en son kolumda da yer kalmayınca bacağa geçtim ama en çok ağıran yer bacak .Bu arada bende ücretsiz alıyordum ilaçları ama korona tedavisinde de kullanıldığı için bulmakta güçlük çekiyorduk bazen paramızla alıyorduk