Kızlar 4+4 hamileyim ve ultrason da çıktık bugün hafta sonra kalp atmaya başlıyormuş sizce bebeği ne zaman görürüm ? Benim mide bulantısı ve tiksinme olmadı hala adet gecikmem ve tatlı ve kırmızı elma sürekli yemem aşermem hariç belirtiler yok 2 kilo kadar bitirdim rahat