Kuzeymizgin Kizlar 4 aylık hamileyim bitmeyen bı idrar yanmam var doktora gittim antibiyotik verdi 1 hafta geçti ama tekrar basladi başına gelen var mı acaba
MeyraRana Kuzeymizgin kan verip hiç sonuçlara baktrdnmı sadece idrar enfeksiyonunda olmuyor bu şikayetler.
Fnen Kuzeymizgin Canım başıma gelmedi ama sadece ilaç kullanmakla kalma, cinsel ilişki yaşıyorsan korunmasız olmasın, iç çamaşırını sürekli değiştir giymeden önce mutlaka ütüle, günlük ped vb şeyler takma
MeyraRana Kuzeymizgin karaciğer enzim yüksekliği varsa protein kaçağı varsa yada genellikle hamilelerde böbrek genişlemesi oluyormuş hani doğum yapana kadar stend takıyorlar yani kısaca vücudunun herhangi bi organında intihaplanma varsa bunlarda yapabiliyor bnde yeni çıktım hastaneden enzim yüksekliğim vardı bide protein kaçağıyla kan değerim yüksekti sürekli doktor asistanlar geldiğinde yanma yada kaşıntı varmı diye soruyorlardı gebelikte mutlaka kan verip sonuçlarına sürekli baktrn sağlık ocağında sürekli baktryrdm bişi yok diyorlardı ama halbükü varmış.
tugce_5657 Merhaba bende aynı konudan muzdaribim 34 haftalık hamileyim iki hafta önce enfeksiyon çıktı tahlillerimde antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi ne olacak bilmiyoruz