Deletedmom_85 4 kere ilaç tedavisi gördüm canım onda da olmadı maalesef gebelik zaten tembellik var ayreten Yumurta rezervi duşuk ayreten eşimde morfoloji var hepsi üst üste geldi ne yapcaz şaşırdık doktor aşılamaya geçelim dedi bizim maddi sıkıntılar el vermeyince bir kaç ay ara verelim sonra gelin dedi işte rahim filminden sonra gidip görüşcez ya bir adım atıcaz yada hiç adım atmadan evde oturup bekleyeceğiz beklerken de olacagını zannetmiyorum artık o kadar umutsuzluğa kapıldım ki şu 4 yıl içinde doğal yolla olmadıysa olmayacak demektir diyorum