Happy_001 benim evimde 5 tane var emzik uyku geçişlerinde avent ultra air aldım sadece uyku geçişlerinde alıyor sende öyle yap avent al bence kuzum daha çok küçük ben 2 aylıkken vermeye başladım 😀 bizimki uykusu yoksa 3 dk sonra emzik fırlatıyor emiyor uyuyor eme eme gaz oluyor kendisi kaşınıyor anam napim 😀 az uyanık değiller var ya