Cesminaz Arkadaşlar nişan nasıl bişey bende 2 gün önce çatı muayenesi oldum ertesi gün peçeteye sümüksü jel gibi koyu bişe geldi doktora sordum nişan başıdır o dedi arada da gelmeye devam ediyor bilen varsa bi yardımcı olsanız 🙄🙄
Beyzaa Cesminaz canim nisan baya fazla oluyor beyaz akintinin içinde kanli damarlar var gibi direk kan yok yani... Senin dediğin vajinal muayeneden sonra geliyor
Bebegmm Beyzaa canim hiç korkma kilosuda haftasıda uyumlu bence ne güzel bebisne kavuşacaksın Allah saglikla kavuştursun 🙇♂️
Merveozcelikcckl Beyzaa nişanını tarif eder misin canım bu arada görümcem iki gün önce Doğum yaptı bebeği 2800 gr kaç haftalıksın minnak çok tatlı bir bebeği var ben de bugün yarın doğurabilirim nişanım geldi sanırım benim bebeğimde 2600 gr
Beyzaa Merveozcelikcckl 36+5olduk su an :) hic bi belirti yoktu tuvalete gittigimde fark ettim cok yogun bi akinti gibiydi seffafti icinde sanki kanli damarlar vardi.. Cok fazlaydi benjm acikcasi azcik değildi