Handan_65 Mawiim Bn il hamılelılte 3ay sonra hamıle kalmıştım tabi o sıralar bitki çayı içiyodm düşük olmıstı
Mawiim La_Liberte kan testi verdim bugün yarına sonuç çıkar . E nabızdan bakayım dedim ama anlamadım bir türlü.
PrensAnnesi-33 Son adetimden 10 gun kadar sonra film çekildi. Doktorum ilk 3 ay çok onemli gebelik olabilir dedi ilk ayda gecikmem oldu hamile oldugumu ögrendim çok şükür simdi 8 aylik hamileyim 🙂
Mawiim PrensAnnesi-33 Ya ne güzel Allah sağ salim kucağınıza almayıda nasip eder inşallah . Bende de geçikme oldu ondan sordum. Kendimce hemen olmaz diye düşünüyordum ama 15 gün kadar geçikme oldu..
Ruya1106 PrensAnnesi-33 Ay Ne güzel rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Beni de bu ay çekildim rahim filmi 5 gün sonra regli olucam. Senin rahim filminde sorun cikmismiydi benim bir tüpüm kapaliymis acildi
La_Liberte Mawiim amin inşallah 🙏🏻 testiniz pozitif çıkmış hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 hiç canınızı sıkmayın her şey güzel olacak inşallah😊
Ruya1106 Mawiim hayırlı olsun canm bende rahim filmi çektirdim adetime 5 gün kaldı . Rahim filminde bir sorun cikmismiydi benim bir tüpüm tikaliymis
PrensAnnesi-33 Ruya1106 aminn allah tüm isteyen kullarına nasip etsin 🤲 benimde ilk olarak bi taraf kapali çikti sonra doktor açtigini söyledi insallah sizde hayirli haberler alirsiniz 🙏