senanur 41+2 haftalıkken nişanım ve aynı zamanda suyum geldi damla şeklinde hastaneye yatışım yapıldı nst de düzenli sancılarım çıkmasına rağmen ben hissetmiyorum. 1 cm açıklığım var ilerlemezse sabaha karşı suni sancı başlanacak dualarınızı eksik etmeyin lütfen. rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin. bebişimi bi kucağıma alayım hayırlısıyla ayrınyılı her şeyi paylaşıcam burda. lütfen dua edin 😍🙏
senanur Gulyllu 40+2 kuzum ya yanlış yazmışım :) ama yine de amiiin. rabbim sana da hayırlı kolay doğumlar versin inşallah