Saftorik haziran sonu 2. Doğumum olucak ilk gebeligimde hissettiklerimin yasadiklarimin tam tersini şua bu bebegim de yaşyorum sizin gibi bende tam tersi duygular yaşıyorum 🤭😁1 tane kızım var erkek olmasından yana gönlüm 1 kız 1 erkek yeter diyorum ama kızımın kız kardeşi olsa çok daha tatlı olurlar ben tek kızım o tek kalsin istemiyorum sağlıklı olsun da rabbim hepimizin gönlüne göre nasip etmiştir