Betulpoyraz Kızlar merhaba bugün 7+4 de doktora gittim bebeği gördük çok şükür, 11. Haftada gel dedi acaba 2li test için felan mı size ne yapılmıştı yoksa normal kontrol mu?
Yanne Betulpoyraz bende 9 haftalığım benide üç hafta çağırdı 12 haftalık olacağım ikili tarama 12. Haftada yapılıyor mu acaba
Betulpoyraz Arzuburak direk bisey diyor mu yoksa hiç bisey söylemiyor mu 🌸 geçmiş olsun güzel sonuçlar çıksın inşallah 🤲
Meldaa55 Kan alacak ve ultrasonla bebegin ense kalinligi olculecek ikisinin sonucuyla bir rapor hazirlanacak
MihrimahVeAnnesiii Betulpoyraz Neden söylesin ki , kötü birşey değil sadece ultrason ile bazı ölçümler yapıp kan vereceksiniz .😊
Arzuburak Betulpoyraz yok canım ultrasonda organlarına baktı benim birde kan verdim hemen çıktı haber verdi çok şükür şimdi dörtlüye gidicem iki hafta sonra ☺️
Betulpoyraz MihrimahVeAnnesiii bilmem ilk hamileliğim hani önemli bişeyde söyler felan diye oyuzden sordum teşekkür ederim 🌸