Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Sivas Numune hastanesi ile ilgili görüşlerimi bildirmek istiyorum. Bunu bilhassa aklında soru işareti ve hastane ile ilgili ön yargısı olanlar için yazıyorum.
22 Kasım’da Sivas numune Hastanesi’nde doğum yaptım. İlk gebeliğim olduğu için oldukça bilinçsiz ve tedirgindim. 38 haftada bebeğin hareketlerinde yavaşlama oldu bu yüzden numune acile gittim. Oradan da takip amaçlı servise aldılar. Bir gece kaldım bebekte bir sıkıntı olmayınca ertesi sabah çıktım. Kırkıncı haftaya gelince sancılarım başladı. Numuneye yatış yaptım. Gece saat 2′den ertesi gün saat 14′e kadar bekledik doğumu. Kaldığım oda çok nezih, temizdi. Tek kişilikti. Doğumdan sonra kaldığım oda da .ok güzeldi. Karşılaştığım hemşireler, ebeler hatta kapıdaki güvenlik bile çok çok iyiydi. Doğum anı yaklaşıp, sancılarım ağırlaştığın da o kadar güzel bir muamele ile karşılaştım ki rahat hareket edebilmem, egzersiz yapabilmem için yere örtü serdiler yatağa bağlı kalmadım. Etrafımda stajyerler de vardı ama bu beni rahatsız etmedi çünkü o anda sadece canınızı düşünüyorsunuz. O zor anı bu insanlar kolaylaştırdı gerçekten birisi saçımı okşadı birisi elini tutabilirim dedi birisi sırtıma masaj yaptı sanki tanımadığım insanlar değil de yanımda akrabam varmış gibiydi. Bana rahatlatıcı egzersizler gösterdiler onları yaptım.
Bu platformda numune ile ilgili çok fazla olumsuz şey okudum ama tan tersi oldu. Hiç boşuna Medicana gibi özel hastanelere Servet yatırmayın. Numune özel gibi hemşireler ebeler insan evladı. Bir ay geçti üzerinden her birine aklıma geldikçe dua ediyorum. İnşallah 40′ım çıkınca ziyaret edip hediyemi vereceğim. Lütfen şunu unutmayalım kolay doğum yok doğum başlı başına çok zor bir şey. Ama insanın zor anında yanındaki insanlar ve ortam çok önemli.