Esrakbas İyi geceler kızlar. Ne desem nereden başlasam bilmiyorum içinizdeki canlı dışarıya çıkınca anlamsız tarifsiz hisler çıkıyor meydana 😊 salı günü 7 gel dendi gittim hastane Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi ön yargı ile ama mecburiyetten gittiğim bir yer ama hiç ön yargılı olmamak lazımmış bebeğin her şeyi ile dört dörtlük ilgilenildi anne ile de aynı ben sezeryan ile Doğum yaptım mecburdum ilk gün çok acı cektim evet ama sonra alışıp unutuyorsun. Çünkü meydana gelen çok tatlı bir varlık var 😊😊😊 sadece ilk 3 gün süt olmadı bende göğüs ucu sorunum var bebek tutmuyor sağıyorum
burcuyasin Esrakbas hayirli olsun canim vatana millete size hayirli evlat olsun allah uzun ömürler versin 😊
_RainBow Esrakbas bende kanuniye gitmeyi düşünüyorum bir sorun olursa falan sezeryan benimkide yani nasıldı asistanlar falan hep kabga halinde ilk doğumda devletteydi biraz sorum yaşadım gene yaşamaktan korkuyorum. Nasıldı sizce sezeryanda hastane