semakulekci avokadoyu tek başına yemeniz mümkün değil içini güzelce ezin bol limon çok az zeytinyağı (avokadonun kendisi yağ bakımından zengin çünkü) ve tuz ekleyip karıştırın. Genelde herkes bu şekilde tüketiyor ama ben böylede tüketemeyenlerdenim kokusu geliyor bana çünkü ben bu hale getirip yarım ekmeğin bir tarafına labne peyniri yürüyorum diğer tarafına anlattığım şekilde yaptığım avokadoyu sürüyorum arasına hindi salam, marul koyup öyle yiyorum hiç ama hiç kokusu gelmiyor labne,salam,marul kokusunu bastırıyor tadı zaten enfes oluyor avokado bile güzelleşiyor faydasınıda almış oluyorum 1 avokadoyu ikiye bölüp 2 gün yarım yarım kahvaltıda bu şekilde tüketiyorum 1 avokado yarım ekmeğe çok gelir çünkü kokusu yine gelebilir yarım yetiyordu bana