Bugün saat 12.30 civarı sezaryene alındım. 5 dk içinde oğlumu çıkardılar. Çok şükür ikimiz de iyiyiz. Hafif ağrılarım var sadece o kadar. Yavaş yavaş emmeye de başladı. Çok güzel çok başka bir duygu. Allah hepinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. 🙏🏻🥰